Min katt är en bitch!

Vi var på besök hos Camilla idag. haha Japp, vi, jag och Selma. Vilken uppnogig jävla katt jag har alltså. Hur ska detta gå? Hon är snäll mot mig och mot människor men mot mamma och pappas hund och Cammis katt Morris är hon ju rena helvetet. Aja, hoppas det går bättre på onsdag :) Vi får ju träffas lite oftare så att de kommer ihåg varandra och förhoppningsvis kan leka med varandra inom en snar framtid :)
Filip kanske också kommer på onsdag :) Jobbar mycket denna veckan så blir inte så mycket att träffas eller att vara social. Jobbar ju på posten sen kväll på tisdag, torsdag och fredag på fysiken. TUFF VECKA! Men men..pengar pengar pengar! Så småningom iaf.
Måste bara säga att jag är ganska glad att jag ska befinna mig på jobb imorgon. Luftkonditionering :P haha

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0