Dåligt samvete!

Dagen idag har varit lugnare än på länge. Igår blev det först jobba på förskolan i Helsingborg. Skulle slutan fem men sluta halv fyra men får betalt till fem. GOTT! Efter jobb så åkte jag till systemet i Landskrona och handlade ett gott vin. Hem till mamma och pappa, grilla och sen direkt efter det hem till Hanna och där blev det en massa mys. Satte oss i det fina väderet, korka upp vinet och ciggen nära till hands. Hanna hade dessutom bunkat upp med grönsaker och dippa OCH JORDGUBBAR! I LIKE! Haha. Så vid halv åtta kom jag dit och tre flaskor senare, massa grönsaker mycket snack var klockan typ fyra. Haha. Men trevligt var det, verkligen! Snackade nog om allt! Det är skönt, det är skönt att kunna göra det med sina vänner :) Så denna veckan har jag haft två underbara vänner som man har pratat med allt om.
I morse var inte helt ok. Haha, men jag fick ta mig till jobb klockan fyra. Fick reda på att jag ska hoppa in och jobba imorgon klockan 8 till 12 och sen börjar jag igen klockan 16 till 20. JOBBIGT! Efter det blir det examensfest hos Hanna :) Sen kommer helgen och den ska jag spendera med min underbara pojkvän som har världes tålamod. Saknar han och jag har så dåligt samvete nu för att jag inte har kunnat spendera så mycket tid med han :( Men men, snart lugnar det ner sig och då ska vi umgås :)
Nu ska jag sova..
God natt gott folk!

Ett öre för dina tankar
Postat av: Demmmi

Den som väntar på något gott kan aldrig vänta förlänge. Tycker om dig sötnos. Puss puss

2010-06-18 @ 11:38:35

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0