Jag ville bara ladda upp en bild och det b...

dsc00537 (MMS)

Jag ville bara ladda upp en bild och det blev denna. Har inget med det kommande inlägget att göra, vad jag vet iaf. Men visst är kortet fint? Det är från kajsas firande i kristianstad. Ni vet där jag smällde upp en jävla massa pengar. Haha. Lyxfällan nästa. Haha. Iaf, idag jobbar jag. 8 timmar på gymmet. Så länge har jag nog aldrig jobbat här. Och jag kan ju lova att det är segt. Men det är pengar och det ska man ju vara glad över. Pratade med några vänner igår. Rättare sagt cammi, malin och madde. Jag ställde dem samma fråga och jag fick samma svar från dem. Det var lite utav en lättnad. Ibland inser man att man har gjort något både på gott och ont. Denna gången fick jag mest gott ut från det. Det insåg jag igår. Haha. Även stora saker som har hänt har varit på gott och ont. Det gjorde dock mest ont men idag har jag fått gott från det. Även om det tar tid och det fortfarande är jobbigt och svårt så är jag nästan glad att det hände. Haha. Det är en skön känsla att känna. Förresten madde, det är nog här på jobb som jag får veckans betänketid. Haha. Så lite finns här att göra!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0