Sommarvikarier...

nu har jag diskat och städat lite plus att jag har skickat ut en massa mejl till olika förskolor angående sommarvikariat. Har fått svar från en skola som tyvärr inte behövde sommarvikarier men ville gärna ringa in mig vid behov. Så då står man uppsatt på ytterligare en lista som vikarie på en förskola. Det är ju alltid ett stort plus :) Nästa vecka ska jag besöka min praktikplats och fråga om jag kunde få sommarjobb där. Sist jag var där var de positiva till det och min handledare ville ha in mig men de visste inte vem som skulle göra sommarschemat än. Så jag tänkte jag skulle åka in där nästa vecka. Plus att jag får väl ringa till posten och fråga ifall där finns nått, vilket jag inte tror men fråga måste jag ju. Plus att jag har sagt till min chef på Fysiken att jag behöver så mycket jobb som möjligt. Hoppas HOPPAS att denna sommaren blir en riktig jävla jobbar sommar för det behöver jag. Helst också inom förskolan.
Nää, nu ska jag återgå till att damma av sen ska jag ner i stan och handla lite gottis!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0