XtraVaganza

Jag har kommit på mitt sätt att plugga bäst på. Antingen är det då på natten eller så är det på biblioteket. Går sjukt bra! Har suttit här i ca  1 h 30 min och jag är typ snart klar. Har lite att fylla i från Lpfö98 (lärarnas styrdokument) men den har jag inte med mig hit. Haha så tänker ni säkert, MEN HAAAALÅÅÅ? Du sitter ju för fan på ett bibliotek!! Leta upp den. Haha men det vill jag inte då jag har markerat och grejer i min lärarhandbok där hemma så jag hittar bara i den. Svårt att förklara men det är liksom min handbok och den måste jag ha jag kan inte leta upp en nu handbok på biblioteket när jag ska skriva nytt liksom. Aja. Nä men jag tar iaf en paus nu från allt skrivande. Jag har syfte och mål kvar att skriva och jag har bara en och en halv sida kvar. Ska även finslipa lite på rubriken Genomförande. Suck, det är ju jobbigt att ha bara 2-3 A4 sidor på sig att skriva. Man måste begränsa sig asmycket jue. Jag ska ALDRIG mer gnälla när vi får en uppsats som ska fylla 10+ sidor. Jag har suttit ner för länge nu också för jag börjar få ont i rumpan. AJAJAJ!
Så hur ser helgen ut då? Hum.. Idag ska jag ju jobba och efter jobb har jag 4 h på mig att skriva klart arbetet. Sen blir det nog sova. Lördag ska jag STÄÄÄDA!! Och kanske handla golv till min balkong. Prata med någonidag om just att lägga golv på balkongen. Kanske ska jag lägga en matta istället som är gjord för balkonger. Den är billigare och lättare att lägga :S hum... får fundera över det. Ska ju eventuellt till IKEA med Cammi på söndag så i så fall handlar jag mattan då. Om jag bestämmer mig för att lägga matta. Sen på kvällen får jag middagsgäst. Trevligt trevligt :) Söndag, ja det har jag ju typ redan sagt. Jag ska till IKEA med Cammi kanske då ju. Sen ska jag äta middag hos mamma och pappa eventuellt. Måste ta bort tvätttiden för jag hinner inte plus att jag ändå inte har så mycket att tvätta.

Sen har jag något annat att berätta för er...Jag ska gå på XtraVaganza i en vecka! Pulvermat då. Jag börjar på måndag och får äta tre påsar om dagen. Kan bli väldigt intressant! Och om jag klarar det gallant så ska jag ta en vecka till och en vecka till! Sen ska jag ju såklart träna och när jag börjar äta igen får jag börja VÄLDIGT försiktigt! Kanske ska ersätta en påse med en måltid till en början. aja, nu ska det jääävlar i det svältas. Nej fyy, det lät hemskt men jag ska göra en spark i baken på ett framtida sundare liv. Så det blir massor av vatten, pulvermat och svart kaffe. Inga tuggummi inga grönsaker eller frukter och INGA KAKOR OCH GODIS!! :O Men eftersom det är ganska dyrt så får jag ju se till att klara det. ska inte dricka förrän 17 april heller hoppas jag på. Onödiga pengar och onödigt fett och socker. Denna helgen ska ju vara vit så varför inte lästa också och nästa igen? aja, På måndag börjar det! Wish me luck!

Ett öre för dina tankar
Postat av: Kajsa

16april sa du väl?? :)

2010-03-26 @ 21:51:34
Postat av: Fhie

Kajsa, det är den 17 april! Haha.

2010-03-27 @ 10:36:48

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0