Dansfilmer är sjukt bra att kolla på. Jag ...

dsc00448 (MMS)

Dansfilmer är sjukt bra att kolla på. Jag blir på så bra humör, plus lite danssugen så jag dansar runder i lägenheten nu. Haha. Men det gillas, sålänge ingen annan ser det. Idag skulle mamma ha kommit och hjälpt mig med mina fönster, men vaknade ju upp till ett skitväder så det sket sig. Har inte gjort allt för mycket idag. Bara haft en skön regnig lördag och nu ska jag snart iväg. Igår var vi hos pära eller vad han kallas. Helt ok. Fast var jävligt trött så blev hem igen vid två tiden kanske. Men men, då har man varit lite social denna helgen iaf. Nä, nu ska jag göra mig redo. Trevlig lördag på er!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0