helt vanlig tisdag :)

idag mår jag MYCKET bättre. Igår var jag helt slut och jag och Filip var väldigt onyttiga igår. Blev pizza till middag :) Men gott var det. Och jag behövde det :P (säger vi)
Jag har insett det, jag har blivit lite utav en toffel nu de två senaste veckorna. Har varit mycket med Filip. Upplevt vardagslivet tillsamman. Men jag tycker det är skönt att vara här. Jag kan plugga utan att bli störd av annat och jag får sova bredvid mitt hjärta :) Plus att jag är väldigt sällskapssjuk så där löste ju sig det med :P haha
Men jag håller faktiskt kontakten med mina vänner. Jag träffade Malin idag och imorgon ska jag träffa Monica :) Så helt tofflig har jag inte blivit och ska inte bli heller. :)
Som sagt, idag har jag träffat Malin. Snacka lite skit och så :) Sen nu sitter jag vid datorn och ska plugga lite.. Blir nog att plugga lite i natt också. Idag ska vi hem till Filips föräldrar och äta också :) Trevligt!

Under de senaste dagarna har jag funderat lite över nyår också... det är ju trots allt bara två månader dit :P haha

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0