Idag stannar jag hemma från skolan då jag ...

mms_img50366 (MMS)

Idag stannar jag hemma från skolan då jag sovit jävligt dåligt i natt också. Så jag ligger i soffan och har tänt ljus. Bara älsklingen som saknas. Fast han tvingade jag iväg till jobb i morse. Haha. Jag tänkte att jag sen ska ut i det mysiga snöoväderet och gå ner till stan och handla mig en kaffe sen ska jag hem till mamma och äta. Gott och ikväll blir det jobba. Så min träning idag är att vara ute och gå. Igår styrketräna jag lite. Blev inte jätte seriöst men jag träna iaf Imorgon blir det också träna. Lördag iväg och söndag styrketräning då också. Så då får jag mina tre dagar med styrketräning:-) nu ska jag vila lite. Sen ska jag ju hinna julpynta någon dag i helgen också. Oj oj.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0