Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade b...

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen här. Har varit en fartfylld helg. Fredags var det först skola sen hem och göra vid sig för middag och företagsrock på tages med jobb. Lördag vaknade jag mindre glad men en jävla baksmälla. Men det var bara att gå upp och cykla iväg på kurs på badet klockan halv nio på morgonen. Sen hem igen. Sova och sen göra sig redo för markerad i kävlinge. Där blev det ganska lugnt då jag på söndagen höll först i funky kidz sen tränade jag styrka och sen hem och att med filip sen vila och sen iväg och höll i simskola. Som sagt, en aktiv dag då. Nu ligger jag i filips säng. Han väckte mig med alla sina jävla klockor. Lagom irriterande. Men men. Får väl försöka sova igen. Får skriva mer sen:-) god morgon


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0