slutet är nära

Snart är jag klar med min uppsats. Har bara drygt tre sidor kvar att skriva :P haha. Men det är nära iaf.
Ska iväg och jobba ikväll. Skulle egentligen behöva vara hemma och plugga men det går ju inte. Innan dess ska jag hem till mamma och göra henne sällskap. Blir först fika vid elva tolv och sen middag vid tre :) Så blir en heldag hos mamma idag :) Var ett tag sedan jag var där själv så ska bli skönt att komma hem ett tag.
Sen ska jag jobba imorgon kväll också. Innan dess ska jag till skolan och byta böcker med Monica. Och efter jobb ska jag ut i stan med Filip, Tias och Lina. Blir ett glas vin eller två och snacka lite skit :) I do like! :P

Satt precis och kolla lite på den nya kursen och har reserverat böcker på biblioteket och beställt en bok. Det är lika bra att fixa det i tid känner jag då kursen ska vara SKIT svår. Jag får tänka lite som Helena sa till mig, det är bara under en kort tid. Så det ska väl gå bra? Visst? Fick ett mejl från min kusin Malin som har gått kursen där hon berättade att en kompis till henne gjorde sin 6:e omtenta och klarade den precis enlikt läraren. Suck. Jag blir mörkrädd! NO-kursen blir nog den första kursen jag kommer kugga i :S Eller iaf första kursen jag gör omtenta i. Men som min kusin sa, det är en bra-att-ha kurs. Det ser fint ut på papperna sen när jag ska söka jobb jue. Och tydligen ska förskola/skolan bli mer NO inriktad :S Det är lika bra att läsa den... visst? Jaa nu finns det ingen återvändo iaf.

Nu ska jag hoppa in i duschen. :)

Bye bye!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0