Vilken dag!!!

Igår la jag ut en lista på Malmö Högskolans anslagstavla om studentlitteratur jag säljer. Sen idag la jag ut en lista på blocket och sen skrev jag att jag säljer böcker som status på facebook. och nu säger jag till här kan man ju säga:)
Går du, eller känner du någon som går lärarutbildningen i Malmö och behöver litteratur till de 2,5 första åren så hör gärna av dig!! Jag vill bli av med litteraturen då dem bara ligger och dammar! Bra böcker, men jag har användt dem färdigt!

Annars så har jag idag fått sålt två böcker, eller jag preliminärt. Jag ska åka in till Malmö på måndag morgon och lämna en bok till en tjej och sen kommer där in en på jobb på måndag kväll och hämtar en bok. 250 kr rikare blir jag på måndag :) Förhoppningsvis!
Funderar på om jag ska rensa lite på vinden också och lägga ut på blocket. Extra pengar är ju aldrig fel liksom!

Annars idag har jag haft kursstart! Upp i ottan !! Hamnade i ny grupp, en väldigt bra grupp verkade det som. Nya människor, som vanligt. :) I DO LIKE! Ska iväg på läger imorgon! Inte jippie på det inte! Men men, jag får iaf sova i min egen säng! YEEES!

Sen kan jag också meddela att jag har fått jobbet :D 100% säkert nu :D överlycklig! :D haha.. så jag börjar på söndag :) det gillar vi :D Så nu är jag receptionist, funky kidz-instruktör, assistent till simlärare/blivande simlärare och hoppar in vid behov som förskollärare, assistent eller fritidslärare och sist men inte minst så är jag ju student på heltid :P haha. Snacka om att ha mycket att göra :P Och dessutom är jag flickvän på heltid också ;) haha

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0