Höst-söndag



Dagen har varit lugn och skön. Började med Funky Kidz. Därefter cyklade jag hem och tog det lugnt i två timmar. Blev middag hemma hos mamma och pappa idag. Därefter blev det en promenad ner till Karslundsparken. Massor av barn överallt pch djur. Så där gick jag med mamma och pappa. Jag passade på att samla ihop lite löv och kastanjer. Japp, jag har pysslat lite idag. Blev inte jätte fint men det är mysigt. (Bilden ovan) Som ni ser är det en massa löv och kastanjer och pinne etc. Jag tycker iaf att den är lite mysig :) Iaf i mörker :P haha
Och nu sitter jag i min lägenhet, själv :(
Imorgon ska iaf Selmas stygn av! ÄNTLIGEN!!!!! Slippa den jävla tratten! I DO HATE IT! I DO! ;)

Nä nu ska jag tända lite fler ljus och kolla på Gossip Girl:)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0