kort och snabbt inlägg hade jag tänkt mig...

God morgon. Dags för skola igen. Låg och drog mig i sängen efter att klockan hade ringt och då börjar min telefon ringa igen. Asså ringa ringa inte väckarklockan. Dolt nummer stod där. Jag svarade inte för jag tänkte att det nog var förskolan igen. Dem har verkligen terrat mig förra veckan och denna. Så ja, jag svara inte eftersom jag trodde det var dem och jag kan ju inte hoppa in och jobba för jag ska till skolan. Iaf, det jag vill komma till är hur kommer det sig att när man inte svarar när någon ringer på dolt nummer så kan man inte sluta tänka på vem det egentligen var? Inget meddelande lämnades och det HATAR JAG! Förskolan brukar nämligen lämna meddelande.. Huuuum! Jobbigt! Aja, är det någon som verkligen vill ha tag på mig så ringer dem väl igen antar jag.
Nu ska jag dricka kaffe! :) Sen iväg till skolan och efter det blir det Häljarp till Malin, Pierre och lilla Cornelia :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0