Jag fick skäll idag. I textformat då. Ha...

Jag fick skäll idag. I textformat då. Haha. Jag får börja tagga ner nu. Denna veckan har jag en hel del planerat. I tisdags träffade jag madde, onsdags drack jag kaffe hos malin och sen gick jag hem till filip, idag skola och jobb, imorgon kommer hanna på kaffe och sen jobba, lördag kommer jessica och söndag kommer nog filip, måndag ska jag till förskolan sen jobba, tisdagen måste jag träna koregrafier, onsdag träffa monica och göra arbete, torsdag jobbar jag och innan dess måste jag baka, fredag redovisning och lördag kalas och söndag fyller jag år och funky kidz börjar. Det låter inte mycket men det håller mig fan vaken om nätterna. Ojoj!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0