Nu är det 17 dagar sedan jag uppdaterade s...

Nu är det 17 dagar sedan jag uppdaterade sist..det är kasst av mig.. Och nu fick jag en liten spark i röven av Kajsa som sa att jag var kass på att uppdatera:-P haha. Men under de senaste veckorna har det hänt så mycket. Bra som dåliga saker. Jag trivs jättebra på mitt nya jobb, ibland trivs jag lite mindre men det är väll så på ett jobb. Tre veckor har jag varit där nu. Och jag ska säga dig, det är sjukt vad tiden går fort. Såhär fort har det aldrig gått när jag har varit på praktik. Aja det är väll för att jag faktiskt tycker det är sjukt kul:-) idag har jag fått ta ledigt från jobb. Var tvungen att åka in till körskolan och ha något som kallas riskt ettan. Föreläsning om drogor och alkohol typ. Efter körskolan ska jag hem och börja baka:-) nice! Imorgon ska vi till filips föräldrar på kräftskiva och nina frågade om jag ville baka muffins till detta tillfälle så visst kunde jag det:-) inga problem:-) var längesedan jag bakade sist så det ska bli kul idag:-) annars idag ska jag bara ta det jävligt lugnt.. Är ganska trött om helgerna nu för tiden, nu när man börjat jobba på heltid. Men jag hoppas på att snart komma in i det också.. Annars har det inte hänt så mycket.. Och jag lovar, kanske, att jag ska uppdatera mer:-) är det ok kajsa?:-P


Ett öre för dina tankar
Postat av: Kajsa

Jag är mycket nöjd :D TAck Kram

2011-08-20 @ 22:59:30

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0