Klockan är mycket nu!

Har suttit och pluggat hela kvällen. Är helt slut och bara jävligt trött på allt!!
Har fått ihop 16 sidor brödtext nu. Och jag ska få ihop minst 25 sidor brödtext till fredag.. Men jag känner att jag har fixat detta så jäääävla bra (förhoppningsvis) denna veckan så varför skulle jag inte klara att få ihop nio sidor till då? Jag tror det kommer gå skit bra!! Eller? :S haha. Allt fram till resultatdelen är färdigt, förutom abstrakt och en liten del av inledningen som inte kan bli färdig förrän hela arbetet är färdigt. Jag hoppas bara nu att jag är på rätt tråd. Skickade över det som är färdigt till mamma nyss. Hon ska läsa igenom det till imorgon kväll så får min dom då. Men jag måste ju säga, att trots att jag är sjukt trött fortfarande så känner jag mig ändå lite piggare, ny energi har fallit över mig. Och jag har kommit igång med examensarbetet mer än jag någonsin har gjort med något annat arbete! Under måndag, tidag och onsdag kvällarna har jag fått ihop mer än hälften av mitt examensarbete. För som jag nämnt innan så fick jag inte ihop skiten innan så jag började om. Vissa delar har jag behållt men skrivit om lite men annars är allt nytt utom ämnet och syftet. Jag är stolt över mig själv nu! Hoppas bara jag får ihop det sista också. Har redan drygt 5 sidor på resultatdelen, men den är inte färdig och det måste utvidgas! Önska mig lycka till för all del alltså!

Imorgon har jag öppningen.. Jobbar sen till 15 och 17.40 har jag körning. Sen efter det har jag ensam hemma tid och det blir bara massa plugg!!! Vet dock inte hur jag ska göra med Lexxi :S hum.. får lösa det på något vis..

Nää nu är det dags att masa sig upp i sängen. God Natt

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0