2011

Då är det väl dags att uppdatera... Nyår 2011 började inte rikigt som jag hade hoppats... Jag kan säga så mycket som att jag ALDRIG mer kommer att dricka mintu. FYYYY FAAN! Annars var festen lyckad. Vi lyckades lura två personer i sällskapet. Och en viss Josephine blev ordentligt lurad. Haha. Jag och Filip hade lämnat ut uppdrag till våra gäster. Bland annat skulle Emelie klaga på maten, vilket hon gjorde och jag gjorde en macka till henne istället. Hennes stackars sambo som också var en av de två som skulle bli lurade skämdes över henne. Malin fick i uppdrag att nalla mat från Stefan vilket också var väldigt lyckat. Hans kött försvann och han fatta inte vad som hände med hans kött. Till sist tog hon potatis från hans tallrik och Josephine och Stefan blev måttligt förvånade. Pierre fick i uppdrag att ta sin tallrik under middagen och sätta sig i soffan och starta tvn. Haha.. Folk fatta inte vad som hände. Och när jag och Josephine gick ut och röka förstod jag att hon blev grundlurad. hon var helt säker på att Emelies potatis (som hon gnällde över) var dåliga för att hon tog dem från plåten som var underst i ugnen. Efter ett tag så hade vissa börjat ana vad som pågick. Och vi fick avslöja våra hemliga uppdrag. Det ska ju också nämnas att när jag gick ut och gjorde en macka till Emelie gav Malin (dem är syskon) Emelie en blick som kunde döda och sa något i stil med att "Du borde skämmas, jag skäms!" Haha. Nää det var skit kul. Slutade dock inte lika bra för mig men det är en annan historia :P
Igår var jag måttligt bakis. Mådde jävligt dåligt fram till kvällen men men, nu är det ordnat upp sig vettu!
Idag ska jag försöka komma igång med uppsatsen hade jag tänkt. Och Filip ska upp till lägenheten och hämta lite utav mina saker. Kanske bäst så att vi är på var sitt håll :P haha. Jag har slutat röka och Filip har slutat snusa. Jag tycker att jag är ganska lugn än så länge MEN FILIP!!! Haha. Jävla stressapa. Rastlös och sitter inte still. Detta sätter verkligen vårt samboliv på prov. Haha. Men jag tror vi kommer klara oss gallant!

Nää, nu ska jag börja på uppsatsen...
Gott nytt år!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0