Dag elva utan cigg. Jag är ganska stolt fa...

Dag elva utan cigg. Jag är ganska stolt faktiskt. Känns skönt:-) jag är piggare och jag känner mig mycket friskare. Idag kommer första riktiga prövningen.. Jag ska fika med en kompis som rökar. Men jag ska nog fixa det. Eller nää jag skall fixa det. Det motiverar mig också att jag blir skyldig filip femhundra kronor om jag rökar och han blir skyldig mig detsamma om han snusar. Även om jag faktiskt inte enbart gör detta för pengarna så motiverar det mig ändå. Viktnedgången går åt rätt håll också:-) om nu min våg inte lurar mig det vill säga. Men jag måste försöka bli av med mitt frossande under kvällarna. Jag äter också en stor frukost varje morgon nu vilket jag tror har stor betydelse i viktnedgången plus att jag känner mig mätt mycket längre. Nä allt går på rätt håll nu. Filip och jag har det sjukt bra tycker jag iaf. Han är det bästa som kunde hända mig. Han kom i rättan tid så att säga annars vet jag inte var jag hade varit idag. Älskar han otoligt mycket. Älskar att vara hans sambo. Älskar att vi gör detta tillsammans. Jag älskar han helt enkelt:-) allt är på topp som sagt. Haha. Nu ska jag snart hoppa av bussen och träffa hanna för en morgonkaffe i stan:-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0