Efter att ha läst en gymnasiekompis blogg ...

Efter att ha läst en gymnasiekompis blogg blev jag inspirerad till att också göra som henne. Jag filip och min syster har startat en biggest loser tävling. Tre månader till nästa invägning. Och efter att ha sett mina resultat blev jag ännu mer motiverad. Nu får det här jävla sambohullet försvinna. Nu kanske ni tänker att det är lite väl vågat att både sluta röka och börja minska i vikt. Men varför? Då blir det ju bara desto svårare att börja träna sen. Jag är trött på allt jag stoppar i mig så nu får det vara stopp. Det kommer vara svårt i början och kombinationen med att inte få i sig vad man vill plus att inte röka kommer sätta oss på prov. Men jag tror eller jag vet att vi kommer klara det. Så länge vi stöttar varandra så kommer vi klara detta gallant:-) önska oss lycka till för idag sköt vi startskottet! PANG!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0