Här hemma har vi som sagt börjat en tävlin...

Här hemma har vi som sagt börjat en tävling där jag filip och min syster har vägt oss och mätt oss. Vi har första invägningen i april. Vi började med viktväktarinspirerad mat här hemma. Jag är den enda som räknar points. Helgerna blir lite svåra men jag har bestämt att äta gott på helgen men bara en mindre portion. Och för att vara första veckan så blir jag väldigt mätt på en portion. Det gillas. Jag vill gå ner cirka 15-20 kilo för att jag ska kunna trivas med att gå i bekini i sommar. Så det är bara att kämpa på! Ställde mig på vågen idag och den visade minus 3 till 4 kilo. Om jag ska lita på det vet jag inte riktigt. Men jag ska inte ställa mig på den igen förrän nästa månad åtminstonde. Hade jag tänkt mig iaf. Denna veckan har inte blivit jättemycket träning, bara lite dans;-) haha och idag var vi ute och powerwalka i 45 minuter. Men vi har varit i lägenheten och burit möbler och vi har städat en massa i köket och det räknas som lite träning. Vi sitter ju inte direkt stilla här hemma. Det har vi nästan inte tid till i detta huset. Aja.. Förresten, idag är det dag sex utan cigg:-) inatt blir det en vecka sedan:-) jag är stolt men det är jobbigt... Och vi ska fortsätta! Trevlig helg på er:-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0