Helgen har åter igen passerat. Denna gånge...

Helgen har åter igen passerat. Denna gången har det gått för fort... I lördags var vi uppe och tömde min lägenhet. Eller sortera iaf. Ett stort lass till tippen kan jag tala om. Och där blev några lådor hem också. Två lådor kvar i lägenheten och ett lass till tippen kvar. Snart är lägenheten ur världen. Skönt ska det bli. På kvällen bjöd mamma och pappa oss på thairestaurang. Gott var det och vi skratta nog för hela restaurangen där:-P idag började vi dagen med bullfrukost här hemma med Filips föräldrar. Upptäckte att ett element har läckt en hel del i sovrummet så det ska bytas och golvet ska bytas. Tur vi upptäckte det nu iaf. Efter att vi upptäckte det åkte vi och hämtade två lådor i lägenheten sen har vi bara städat och packat upp lådor... Suck. Ikväll ringde mamma och tala om att morfar åter igen fått åka in till sjukhuset. Det var inte alls bra och jag tycker det är så synd för förra helgen flyttade de äntligen in till stan för att slippa ha så stort och nu händer detta:-( jag hoppas han blir bättre igen iaf. Jag hoppas dem kan reda ut problemet nu... Jag ska nog gå upp och sova nu.. Skola imorgon...


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0