Helt galet. Sjukt. Roligt som fan. Kan int...

Helt galet. Sjukt. Roligt som fan. Kan inte fatta det. JAG HAR FÅTT ETT JOBB! Jag var på intervju idag på förskolan jag har min praktik på. I veckan ringde min lur i ett kan man säga. Tre inbokade arbetsintervjuer och en som ringde men som jag aldrig hann ringa upp igen Idag var första intervjun och jag fick svar några timmar senare Jag fick jobbet. Visserligen ett vikariat på ett år men ändå.. Kan bli mer sen:-) jag tycker det ska bli så jääävla roligt! Grattis till mig:-)


Ett öre för dina tankar
Postat av: Madeleine

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS & GRATTIS!!!!!!! Kram

2011-06-17 @ 20:49:18
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se/

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0