Vilken ledighet!!!

Trodde nästan att ni hade gett upp mig men statestiken säger tvärt om.. :)
Har hänt en del sedan en vecka tillbaka. Ledigheten har tagit slut och idag börjar allvaret igen. Distanskursen är i full gång.
Men under ledigheten har det hänt mycket. Började med att mamma kom på fika i torsdags sen åkte hon och jag till center syd där jag inhandlade mig en ny klänning :) Jätte fin! Och helt underbar att ha på sig! I LIKE! På kvällen cyklade jag och Filip in till stan, till Tias och Lina! Middag stod på schemat och mycket snack! :) När klockan slog tolv halv ett eller nått cykla vi hem till Häljarp igen. Fredagen cyklade jag åter igen in till Landskrona för att fika med Hanna :) Två timmar på Maddes resulterade i brända axlar och grillning inbokad med Hanna och John. Så på kvällen kom dem hem till oss, drickat var nerkylt och maten var på G. Var en mysig kväll. Åter igen massa snack och massa skratt. Dem hade sina två hundar med sig. En av dem träffade jag senast när den var en liten valpis! Men tro mig, han är ingen valpis längre. En stoooooor Rottweiler! Liiiiite rädd var jag men han var snäll, bara jääävligt stor :P Lördagen började jag dagen med invägning på Viktväktarna. Jag hade gått upp:( 0,3kg. Ajajaja! Men nu har jag och Filip satt upp nya mål som sporrar mig lite extra:) Efter viktväktarna åkte jag och Cornelia till Ikea.. Inhandlade lite där också :S haha. Men det var mycket bra att ha saker tycker jag så det såå :P Efter en heldag där åkte jag med Cornelia hem till hennes nya lägenhet och kolla läget och hon körde mig hem och kolla läget och drack kaffe. Sen begav hon sig och jag och Filip badade i grannens pool :) Sen mådde jag inte helt hundra och deckade vid tio :S haha. OJ! Söndagen började lugnt. Tias och Lina kom in om efter sin tur på stranden. Sen klockan två skulle Filip spela fotboll igen för första gången på vääääääldig länge. haha. Jag, Hanna och Lina bestämde oss för att aggera fotbollsfruar! :D Våra män plus 17 män till spelade i hettan i två timmar! Duktiga killar! :P När jag och Filip kom hem cyklade jag till Hanna och Johns stuga och kolla läget och röka med Hanna. Sen blev det hem igen och sen en tur hem till Filips föräldrar för att bada i deras pool :P Kan tala om att det har varit mycket badande under denna ledigheten! Igår var sista dagen på ledigheten. Blev middag hos Filips farmor och sen fika hos mamma och pappa. Sen har vi inte gjort så mycket mer. Men vi har varit väldigt sociala jag och Filip :) och det är NICE!! Det är sånt man inte hinner med annars eftersom våra vänner har sina liv och vi har vårt liv.

Oj, glömde ju berätta att jag och Filip har beslutat oss för att hämta hem vår lilla valpis på lördag :) En fin liten dam :) Mixxi är namnet vi ÄN så länge har kommit fram till. En renrasig schäfer är vår lilla tös :) och på lördag har jag och Filip ett år så det blir ju lite som en ett års present :) Blir en lång resa upp, nästan 4 timmar upp. :) men det gör inget :)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0