examensarbete

såå, då var det gjort. Jag har anmält mig till Examensarbetet! Suck.. Det börjar närma sig. Januari 2012 tar jag examen, förhoppningsvis. Det ska bli så skönt att få komma ut som färdig lärare! ÄNTLIGEN!!!

Idag har jag varit i skolan. Har examinationsredovisning imorgon. Det sista grupparbetet om jag har förstått det rätt. Känns konstigt men ändå skönt.. Jag vill bara vara färdig.

Har även sökt två distanskurser som jag vill gå i sommar.. Så då kanske jag slipper jobba om jag inte får sommarjobb på en förskola.. Jag får fundera lite till på det..

Nää nu sk ajag plugga lite..

Eller kanske ut och springa snart i det fina vårvädret :) Det ska jag göra sen när Älsklingen kommer hem :)

Måste ju bara berätta att vi är töntar här på barsebäcksvägen 14 :P haha. Vi samlar på Disney Filmer :) Än så länge har vi köpt Snövit och de sju dvärgarna, Robin Hood, Prinsessan och grodan, Narnija x2 och Aladin :D i förebyggande syfte såklart ;)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0