Godmorgon... Nu var det ett tag sedan jag ...

mms_img31720 (MMS)

Godmorgon... Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade. Så jag. Tänkte göra ett försök nu när jag är påväg till praktiken. För det första... För en gångs skull när jag tänkte ta liiiite sovmorgon idag och ta tåget istället för att åka med filip till hbg så är tåget mega försenat... Lagom roligt det dära jue. Men men.. Helgen har gott i vanlig ordning snabbt som tusan.. Fredags var vi bara hemma, jag var helt utslagen och somnade nog redan vid nio eller något. Haha. Lördagen började, fortsatte och slutade bra. Vaknade tidigare än klockan ringde. Gick upp för att kissa slutade med att jag stanna uppe och sen gick jag upp till filip och fråga om han ville med på en löprunda. Så runt halv nio på morgonen cyklade vi till slingan och sprang:-) efter det var det stor och god frukost och sen snabba ryck in i duschen och göra vid sig snabbt som tusan. Bröllop stod på schemat. Klockan tolv skulle vi vara i kyrkan och det var vi också. En gammal klasskamrat till mig, barndomsvän till filip skulle gifta sig. De bjöd på kaffe och kaka efter och sen var det över och vi gick hem. Jag som var jättesugen på party party började fixa med utgång. Hanna jag och filip åkte in till stan där vi skulle möta upp tias lina och kim. Rätt som det var va halva bröllopets gäster på tycho. Det var kul och riktigt nice att komma ut igen. Var ett tag sedan sist.. Söndagen vaknade jag upp smått illamående. Men det var bara att piggna till för funkuy kidz stod på dagens program. Därefter ställde jag mig på löpbandet 15 minuter bara men det är alltid något. Syrran kom på besök efter att jag hade putsat fönsterna och det blev middag och lite bakande av cupcakes. Blev inte alls goda men sånt e livet;-) nu ska jag snart hoppa av här... Trevlig måndag på er:-)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0