En helt vanlig måndag

Idag är en ny vecka vilket innebär träning igen :) Förra veckan tränade jag enbart på onsdagen typ.. Tror jag iaf. Förra veckan igen tränade jag varje dag fram till lördagen. Vilket gav resultat :) Så jag ska sätta igång igen. Nu precis har jag blivit klar med dagens träning. Blev mottionscykling :) plus mag och rygg övningar. 433 kalorier förbrända :) I like!:) pulsklockan är det bästa jag har införskaffat mig. Även om det var en billig jävlen i Ullared så tränar jag inte utan den :) Det går liksom inte att fuska med den. Jag ser vilket puls jag håller, om jag håller förbränningspulsen eller konditionspulsen eller lathetspulsen :P I LIKE! På lördag har jag bestämt mig för att jag ska ha gått ner ännu ett kilo :) Dem säger att när man ska gå ner i vikt ska man gå ner långsamt och säkert. JAg satsar på det nu :) Jag lär nog inte se ut som jag hade tänkt mig till sommaren men vadå då? Vem bryr sig? Jag visserligen men samtidigt så är det ju bättre jag går ner sakta och sen håller vikten än att jag ska gå ner snabbt och sen gå upp det dubbla.. ajaa.. jag ska nig inte säga för mycket.. brukar inte hålla det jag säger när det gäller vikt och hälsa:P men denna gången kanske :)

Nu blir det duschen!!

Älskar dig Filip, min framtid.

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0