long time...

Jag känner att jag uppdaterar för lite nu för tiden. Men praktiken har tagit över helt enkelt. Veckan har spenderats på praktiken, dock med förkylning, hosta och feber. Rösten försvann i mitten av veckan och ungarna blev överlyckliga :P haha. Men jag kämpa mig igenom hela veckan trots att jag var sjuk. Är fortfarande inte helt frisk. Har bestämt att helgen ska spenderas hemma. För att kunna bli frisk såklart :) Filip och pappa åkte tidigt i morse till Tyskland för att hämta hem lite till Johannas student och Filip handlade hem lite gott till oss :)
 Idag är det exakt en vecka sedan jag och Filip förlovade oss :) känns helt underbart:) Och folk i vår omgivning är överlyckliga för vår skull :) Jag älskar min ring och jag älskar Filip! :)

nää, nu har jag inte så mycket mer att säga.. :) Hoppas på att vi snart får bilderna från förlovningsdagen så att jag kan visa dem för er :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0