Då var det söndag igen. Jag går med på att...

mms_img-21480015 (MMS)

Då var det söndag igen. Jag går med på att veckorna ska gå fort men jag går fan inte gått med på att helgerna ska gå fortare. Så jävla tråkigt. Helgen har bara susat förbi. Fredags började med att jag måla en andra gång listerna i rummet som gud glömde. Sen när Filip också kom hem åkte vi iväg och hämta mitt vitrinskåp som ska stå där inne:-) sen lade vi oss på soffan och hade helg. Jag deckade dock redan tio på kvällen, helt slut. Lördagen rensade vi ut hela rummet på saker som ska slängas och som inte ska vara där inne. Fortsatte att måla fast denna gången började jag måla mönster som vi ska ha på väggen. Och tro mig. Det tog tid. Mamma var här runt tre och fika. Sen började jag att bygga ihop vitrinskåpet fast Filip fick ta över ganska kvickt:$ och nu är det söndag. Dags för funky kidz och sen hem igen och fortsätta måla på vårt träd:-D idag är dagen då rummet ska bli färdigt.:-D


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0