Sitter på bussen nu mot jobb. Inte alls pi...

Sitter på bussen nu mot jobb. Inte alls pigg på att jobba idag kan jag tala om. Fick jobba över igår fyra timmar. Vilket innebär 12 timmars jobb igår. Idag kanske jag också får jobba över. Fast bara två timmar. Allt skit och fokus är nu på flytten till det nya huset. Jobbigt när man inte har varit ledig under hela sommaren eller våren. Men man samlar ju på sig massa komp:-) så innan vecka 44 måste jag ta ut mina ca 22 timmar:-) Nice! Helgen blir det fullt ös med Ullared på schemat:-D och färgning dag klippning på söndag efter funky kidz och efter den nya frisyren ska vi äta ute med farmor och farfar. Blir full rulle. Sen måndag flyttar vi in med barnen i de nya lokalerna:-) nä dags att hoppa av bussen.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0