Stresstålig?

klockan är tio och jag har varit hemma i ca en timme. Hade föräldrarmöte på jobb idag till sju och eftersom Filip inte ville åka tillbaka till Hbg och hämta mig fick jag snällt sätta mig på bussen ner till Knutpunkten. Filip var snäll nog och hämta mig i Landskrona istället :) Så nu sitter jag här, ska snart hoppa in i duschen:) Plus att jag är överlycklig :) Har beställt min nya lur idag :) Kommer i slutet av veckan!! GREAT!!! Xperia ray:) Rosa är den också :) JAg bara läääääängtar tills den kommer :) Verkligen LÄNGTAR!!!
Annars så händer det inte särskillt mycket i livet för tillfället. JAg stressar och har mig men det ingår i livet.
Jag har inte så mycket mer att säga just nu...

Oo jaa förresten, sluta röka är skit kan jag tala om. Speciellt när man har kollegor som tror man är dum i huvudet bara för att man är ung och nyutbildad... Ajaa.. stackarn säger ju jag ;) Är inte så farligt som det låter men det blir tio gånger värre när man slutar röka kan jag tala om..

En annan sak, viktnedgång? vad är det? Inget som inträffar på min kropp iaf :P Men jag ska snart sätta igång med det också. Livet måste bara lugna sig liiiite grann känns det som.. Iaf skolan.. Sen kan jag börja tänka på att åka iväg och träna också :)

Nu måååste jag hoppa in i duschen och sen ska jag lägga mig och sova hade jag tänkt.. Tidig morgon imorgon också:)

Godnatt!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0