Dålig uppdatering, förlååååt ;/

Det är lördag igen.. och vi är bara hemma och myser:) himla skönt.. Var på spa med jobb torsdag till fredag så jag var helt slut igår när jag kom hem och det verkar ha hållt i sig.. I morse vaknade jag i vanlig ordning ganska tidigt.. Blev god bullfrukost:) Sen åkte vi till Malmö för jag var ju så illa tvungen att åka till skolan för att skriva på en lapp om när jag ville ha handledning till examensarbetet. SUCK! Men med det gjort styrde vi bilen till svärmors skola, där dem hade öppet hus. Hämta upp henne och sen åkte vi iväg och åt lunch/middag :) Syrran fick passa Lexxi idag. Fyra timmar och syrran var heeeelt slut. Haha...Lexxi var också helt slut, men har piggnat till sig igen.
Vi var in om Zooab i lödde idag också för att väga lilla Lexxi. 20kg har hon kommit upp i nu.. Nu ska hon bara bli dubbelt så stor :) Hon växer så det knakar i lederna på henne :) Men sen när vi skulle in och testa nytt halsband till henne skämdes jag kan jag tala om.. Hon blev ju helt till sig och ville nosa på allt och springa, men hon typ bara gled på golvet då vi hade henne kopplad. Började småskälla lite när hon hörde andra smådjur i butiken haha.. När Filip skulle gå och betala sa jag att jag kunde gå ut med henne sålänge. JOOO VISST!!! PINSAMT! Först så vill hon ju följa med han fram till kassan, men icke.. När vi skulle gå ut genom de automatiska dörrarna var där en bild på en stor hund fastklistrad på dörren. OCh vem skäller inte på det där stackars klistermärket? Joo vår "uppfostrade" hund :P jag pep ut fort som faaan.. haha. Men tydligen hade hon i kassan sagt till Filip att de flesta hundarna skäller alltid åt det där klistermärket :P Hunden är väll skrämande eller något :P

Vet ni att det är typ höst ute? Är det inte sjuuukt nice? Jag älskar det... Snart ska jag även dra fram mina gamla stövlar, höst/vinter stövlarna:) Det får man väll göra? Visst?

Imorgon börjar Funky Kidz igen. Är inte jätte peppad direkt men det måste göras det också :) Sen på måndag fyller jag 23 år. Siffran blir bara högre och högre.. jag vet inte rikigt om jag gillar det. MEn jag får väll bara helt enkelt gilla läget. Detta är första året som jag inte ska ha kalas också. OCh det känns helt underbart, Jag hinner inte med detta året. Jobbar, examensarbetet och Funky Kidz. och skulle jag då ha kalas som imorgon så skulle här storstädats och bakats också.. det hinns ju inte med rikigt.. Så detta året ska jag och Filip bara hem till mamma och pappa och äta imogon sen firar jag min födelsedag med att sluta röka och jobba stängning. Alltså till klockan 18.15... great!

Och vet ni vad? Snart har jag och Filip varit sambos i ett år.. SJUUUUKT vad tiden går undan. 11 juni-10/mormors födelsedag/kusins student blev vi tillsammans,  28 november-10 blev vi sambos, 7 maj-11/Filips mormors födelsedag förlovade vi oss. Sen exakt ett år efter att vi blev tillsammans åkte vi upp till Skara för att hämta hem Lexxi. Vilken ettårspresent va? :P haha.

Nää nu kan jag inte skriva mer... Filip tycker att det blir för mycket för han att läsa sen ;)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0