Ett evigt tjat jag vet.

Men det går ju inte att undvika. Tiden går för fort. Jag sitter och kollar på bilder från förr. Och jag upptäcker hur mycket jag har förändrats utseendemässigt. Vad faaaaan haha. Ansiktet var så mycket finare och jag var smalare. Nu måste man ju kämpa för att gå ner i vikt och använda spackel för att täcka sina påsar under ögonen. Och har man inte lyckats gå ner måste man skaffa sig höga byxor som man gömmer magen i. Haha vilket liv. Nääää jag är inte bitter;) nä faktiskt inte. Jag trivs någerlunda med hur jag ser ut just nu och jag trivs med livet jag har nu. Man bara får nostalgi ibland. Längtar tillbaka liksom. Jag vill också tala om att jag har varit sjuk, igen, och varit hemma själv allt för länge. Haha.


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0