konstig dag

Ja, trots att det är semester känner jag att det är tufft som fan. kanske är det för att jag är hemma själv som det känns extra jobbigt? Men det är ju knappast så att jag orkar ta tag i något. Jag borde plugga, jag borde städa, jag borde tvätta, jag borde göra ganska mycket. Idag är en dag då livet inte känns piss men orättvist. Jag är världens lyckligaste just nu egentligen. Jag och Filip har ett underbart förhållande, roligt och utmanande ibland (vi båda har dessutom slutat med nikotin sedan i söndag, så det är visst utmanande ;) ), Jag och Filip flyttar till VÅRT EGET hus den 1 oktober :), vi har Lexxi och vi har Selma, våra helt underbara djur :) Vi har våra helt underbara vänner och våra familjer :) Vi ska gifta oss snart. Allt bara flyter på. Men en dag som denna, då mensen sätter fart ordentligt med en sjuhelvetes mensvärk blir man inget annat än trött och hängig och känslosam. Haha, fast inget slog dagen igår. Mensvärk och en massa tjejfilmer, vilket innebar en jävla massa bölande.. Vilken semester va? haha. Jag borde inte klaga, det gör jag inte egentligen heller. jag har det jävligt bra, det är bara en sån dag idag då det känns som om något saknas... Plus att allt detta händer utan den som skulle stått bredvid och upplevt det tillsammans med oss...

nää, nu är det dags att rycka upp sig och åka till banken :)

Ett öre för dina tankar
Postat av: Anonym

Grattis till huset, var har ni köpt??

2012-08-15 @ 20:38:07
Postat av: Anonym

Vem är det som undrar?

2012-08-15 @ 20:53:28

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0