Shopping-Sofhie har varit i full fart igen....

ja, vad ska jag säga. VI HAR KÖPT HUS!! Jag måååååste! Men jag är duktig nog och väntar till rean har börjat iaf :) Idag blev det en sväng in om jysk. Blev nytt soffbord, avlastningsbänk till hallen, spegel till hallen och en kökspall. Snart har vi allt det viktiga :) Jag är såååå nöjd. Vi samlar allt nytt i "Rummet-som-Gud-glömde" och jag vill bara packa upp och titta på våra nya möbler. Men icke sa nicke. Förhoppningsvis kan vi börja packa upp i mitten av september, beroende på om säljaren tillåter att vi kommer till lite tidigare till att fixa lite saker. Dem har sagt att det är ok, men dem kan ju ändra sig precis när som helst. Behöver jag säga en gång till att jag LÄNGTAR!! Jag vill ha huset nuuuu, nu,nu,nu!!! inte imorgon, Inte om en månad, inte om några veckor, inte om några timmar, NUUUUU! Haha, jag är löjlig jag vet. Men vet man att något kommer att hända som man har längtat efter så längtar man ännu mer ju närmare man kommer.
Här kommer bilder på det vi köpte idag :)

Ett öre för dina tankar
Postat av: Madde

Hej! Snacka om exakt samma stil.. vi har avlastningsbordet i hallen, tv bänken OCH pallen haha :-) Men fina är dem! Håller tummarna att tiden går snabbt så ni kommer in i huset. Puss

2012-08-27 @ 20:36:09
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se
Postat av: Kajsa

Vart ska ni flytta sofhiiiiie? :)

2012-09-04 @ 17:37:35
URL: http://kajsaelina.blogg.se

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0