Morgondagen

Ja, då var snart morgondagen här. Vilket innebär tenta. SALSTENTA dessutom. Jag avskyr SALSTENTA. Men känner mig ganska redo ändå. Inte för att jag har pluggat så mycket men denna kursen har gett mig mer än vad den andra no kursen gjorde. Känns som att jag kan mer liksom. Det kommer säkert gå bra. Eller hur?:S
Men det jag är mest nervös över är att jag ska köra till Malmö imorgon. Hoppas det inte blir blixthalka bara. Avskyr att köra när det är halt, mörkt eller regnar. Det är läskigt.
Innan tentan ska jag hem till mamma och lämna lexxi och äta frukost.
Nu ska jag försöka sova åtminstone. Godnatt!


Ett öre för dina tankar
Postat av: Madde

Lycka till :-) kram

2012-12-05 @ 06:26:43
URL: http://www.madeleinereinholdsson.blogg.se

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0