Myshelg

Igår när Filip kom hem från jobb föreslog jag att vi skulle ha dejt här hemma! Bara han och jag, utan tv och mobiler:) så blev det, jag tog bilen mot maxi i lödde och inhandlade maten och en flaska vitt vin:) samma sort som Filip köpte med sig till vår första riktigt dejt i min förra lägenhet:) kom hem och Filip hade städat och förberett med en massa ljus som skulle tändas. Sen satte vi igång järnet som skulle stå på bordet och det var bara att lägga upp vad man ville ha att äta:) var jättegott och vi blev super mätta! Sen pratade vi och när klockan var cirka elva förflyttade vi oss ut i soffan där vi båda decka ganska fort;) idag har jag typ pluggat hela dagen fram till halv tre, mamma och pappa kom på fika klockan tre och när dem hade begett sig gjorde vi oss redo för pizza hemma hos krille och josse, även tias och lina var med:) sen tog vi bilarna till Hbg och in på biografen. Precis kommit hem och jag känner mig så glad. Tycker om sånna här helger när inget speciellt egentligen händer men det har bara fått vara mysigt:)i like!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0