På tog för tidigt en lördagsmorgon!

Varför är jag vaken nu? Kan man ju fråga sig. Arbetsskadad kanske? Fan vet jag men det hade ju varit skönt att få sova lite längre en lördag! Idag ska jag baka en massa tårtor:)) ska bli kul! Blir dock samma sorts tårta, nämligen sockerkaka med smörkräm i:) gott! Funderar på om jag ska ta Lexxi på en långrunda nu eller vänta och åka till sjöarna istället när det börjar bli lite ljusare. Det sistnämnda va? Ja då blir det så:)
Var på handledning igår. Gick hur bra som helst! Vilken skillnad säger jag bara! Min förra handledare var ett rövhål, faktiskt! Man gick dit och visste att man skulle bli sågad till knäna vilket resulterade i att man faktiskt inte gick dit. Men igår fick jag en ny handledare som är intresserad av det jag skriver, som ger min tips och idéer OCH som ger mig positiv respons dessutom! Nä det var helt underbart igår! Det ger en inspiration till att fortsätta:) efter handledningen körde jag till basilika, hämta mat och styrde vidare mot mamma. Måste även tala om att jag för första gången körde till Malmö och dessutom själv! Men vilket jävla jobb att komma till högskolan! Körde vilse haha! Men sen kom jag på att jag kunde ju bara försöka följa turning turso eller vad det heter, för skolan ligger bara en bit ifrån den och vips så var jag utanför skolan:) hemfärden gick mycket bättre! Där är ju skyltat till motorvägen, men inte fan är det skyltat till Malmö högskola. Aja, efter att jag och mamma lunchat på basilikamaten skypa vi med syster yster i en timme:) älskade syster kan få en att skratta kan jag tala om! Sen decka både jag och mamma med varsin hund bredvid oss i soffan. Haha. Dock är min hund lite större är bell men det gick bra:) var även iväg och handlade borste till Lexxi, eller kam ska man nog kalla det. Sjukt bra! Jag rekomenderar den till de som har tjockpälsade hundar! Funkar säkert till alla sorters hundar som fäller. Den tog allt undergår som har fällt på Lexxi nu den senaste tiden. Helt underbart att bli av med det och det måste det vara för henne också. Att bli av med allt överflödigt hår. Så jag ger er här en bild på Fool One 3E. Konstigt namn upptäckte jag nyss;) den kostar dock 489:- men är värd vart enda öre!! Och den finns i olika storlekar för hundar i olika storlekar! Jag fick köpa mig en L och för att retas med Filip valde jag en fin färg;)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0