Bara 10,9 kvar att gå ner nu

Ja det var ju ett tag sedan igen. Ganska kass på att uppdatera nu! Det jag egentligen vill är att skryta lite:) var på invägningen idag och har gått ner ca 2,5 kilo sedan sist:) vilket innebär att jag har sammanlagt gått ner 9,1 kilo sedan 28 maj. Så typ fem veckor eller något. Jag är helnöjd:) i morse tog jag på mig ett par shorts som jag köpte för två år sedan. Förra året satt dem jätte tajt och var obekväma, idag sitter dem perfekt:) en skjorta jag köpte förra våren till ett dop och som jag sedan växte ifrån kan jag numera använda med stängda knappar:) Jaa, jag är stolt trots att jag har fuskat. Me. Jag har blivit betydligt bättre med träningen och jag trivs med mig själv nu! Jag mår bättre än någonsin! Nu ska jag bara fortsätta att kämpa mig ner tio kilo till:)
Heja Sofhie!:)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0