dag två!! Tuff som fan

Ja idag har det varit upp och ner. Först i morse mådde jag SKIT rent ut sagt.. Sen gick det över som om man vände på en femöring liksom. konstigt. Misstänker att jag förbrände för mycket igår eller nått? :S
Sen när jag satt i bilkö påväg hem blev jag sugen på allt skit man kan komma på. Hamburgare, potatismos, pizza, basilika-mat GODIS, chips, daimtårta! Inget nyttigt över huvud taget!! Så när jag kom hem var jag hemma ca 30 min, drack mitt kaffe och sen var jag tvungen att åka iväg och träna för att bli av med suget. Det fungerade. Men nu är jag sugen som fan igen på tårtan som ligger i frysen där nere!! Jävla piss! Men jag vill inte ta ut den och slänga den, för den är som en sporre för mig! Jag ska inte ta ut den, jag vet bara att den ligger där!
Aja, kvällen har bestått av träning iaf :)
Först 10 min pw + 20 min intervall löpning på löpbandet på gymmet! IGEN styrka idag. Sen hem och tog direkt Lexxis koppel och tog henne på en 40 minuters promenad i Häljarp! Mysigt! Så nu har jag gjort min dagsträning, jag har gjort min hemläxa ;) Känner mig ganska mör nu och nu ska jag ner och blanda en vaniljshake och röra ner kaffe pulver :) kan nog bli rätt gott!

Fortsatt trevlig fredag :)

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0