en ny start

nu har jag gettfan på att jag ska gå ner i vikt. nu är det inte bara för min skull längre. jag har skrivit in mig på xtravaganza i landskrona. det innebär att jag ska gå på shake diet i ett ex antal veckor. man räknar med att gå ner två kilo iveckan och jag ska minst gå ner 20 kilo för att jag ska ligga rätt i allt vad min kropp innebär. det innebär att jag antagligen kommer gå på shake dieten i ca tio veckor. därefter ska jag fortsätta fast i kostdiet istället. mat med andra ord. jag är taggad till tusen och imorgon börjar mitt nya äventyr.
bloggen kommer bli lite av min avlastning om det är här jag kommer kräka av mig:) enjoy

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0