Klockan halv sex

Klockan är bara halv sex och jag har varit vaken sedan fyra när Selma kom upp i sovrummet, ställde sig i dörröppningen till sovrummet och skrek om att hon ville gå ut nu! Sedan dess har bag mått skit! Illamåendet tränger sig på mig och jag bara känner att snart kommer jag spy! Nu en och en halv timme senare mår jag fortfarande illa, och har gått upp för att läsa vad det kan vara. I min xv bok står det vad som händer dag för dag med kroppen. Och mycket riktigt, jag kommer idag må lite dåligt. Dagen är också den jobbigaste då mina glykogendepåer håller på att tömmas för fullt. Jag ska därför se till att få i mig tillräckligt med vatten så att jag mår bättre! Det är bara att kämpa på:)

Idag ska vi eventuellt i äg och kolla hus. I Klippan:) sen ska jag och mamma till kryddgården i borgeby och se om vi kan hitta något roligt som kan piffa upp mina måltider. Sen ska vi på grillfest/inflyttningsfest hos Filips mormor och morfar. Nej jag ska självklart inte äta, jag ska dricka en shake! Haha.
Jag måste vara stark nu! Idag kommer det vara tufft!! Tro på mig!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0