Tredje dagen

Nu har jag snart klarat av tredje dagen med bara shakes och soppor! 500 kalorier om dagen:) idag blev det inte lika mycket träning. Tog en promenad med Lexxi i morse sen blev det inte mer om man inte räknar promenaden inne på center syd med mamma;)
Vet ni vad? Jag är hungrig!!!! Men snart ska hunger försvinna enligt guiden om vad som händer med kroppen dag för dag. Som tur är har jag haft att göra idag så jag har inte känt av att dagen har varit speciellt jobbig. Förutom att jag blir hungrig titt som tätt. Men jag har håller mig:) duktiga jag:)
Jag får väll hälla i mig lite mer vatten så att jag får en liten mättnadskänsla iaf.
Imorgon blir det träning igen hade jag tänkt. Först promenad med Lexxi sen eventuellt till gymmet, tidigt så det är lugnt.
Nä nu får jag koncentrera mig på vattnet och att inte äta!
Hoppas ni inte har haft en lika hungrig dag som jag har haft!
Fortsatt trevlig helg på er


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0