Istället för att vara bitter!

Jag erkänner, mitt förra inlägg var en aning bittert.. men det var en sån dag helt enkelt.
Idag är det lördag, och vilken fin dag det har varit idag :) Inget speciellt och jag fick ett blodsockerfall mitt i allt och var lite bitter men nu när allt är färdigt så är det toppen!
Så vad har jag gjort då? Först måste jag ju tala om att jag har fått en helt ny hall för enbart 1500 :) Nice! Igår var jag och mamma på väla hela eftermiddagen. Jag fick tag på två vita hängare med tre krokar på, två vita hyllor, fyra konsoller till hyllorna och en liten hängare med tre små krokar till våra nycklar och till "Lexxans" koppel och lilla handduk och i måndags var vi och hämtade ett skoskåp med en stor spegeldörr i Malmö. Jag handlade även vit väggfärg igår också :) Så idag började vi att plocka ner det gamla(Filip plocka ner) för att påbörja sätta upp det nygamla:) Det är nämligen så att det är lite smått gammeldags eller lantigt, jag kan inte bestämma mig rikigt.. Men iaf, Filip målade väggarna och jag började måla vårt skoskåp vitt som jag sedan slipade ner lite så att det ser slitet ut liksom. Blev inte riktigt som jag tänkt mig men det funkar :) Hallen är nu heeeelt färdig :) Målad och alla saker på sin plats :) Jag gillar det. Vi har mycket mer plats i hallen och en mycket MYCKET större spegel i hallen och mycket ljusare :) Vi har nu målat om och gjort vid i fem "rum"(- eller nått) här hemma:) Först var det trappan, sen var det sovrummet, sen var det "Rummet-som-Gud-glömde" rummet (matrummet), sen var det köket och nu var det hallen:) Nästa projekt, enligt mig, blir tv-rummet :) Fast det lär dröja!!!
Medans Filip mecka med hängarna i hallen så började jag med middagen. Något nytt idag och nyttigt! Nämligen kycklingköttbullar med spagetti. JÄTTEGOTT!! Och till det drack vi rött vin. Jag har precis hällt upp det sista vinet i mitt glas! :) ett av vinerna vi köpte i Danmark förra helgen, också jättegott! Nu sitter Filip vid sin dator och har egentid och jag sitter här i köket och har lite egentid:) Ganska mysigt faktiskt!
Imorgon blir det träning, det har jag bestämt :) Hoppas jag.. och lite plugg..

nää nu har jag uppdaterat vad jag ska!

vill också passa på att tacka mina vänner för de sms och samtal jag fick efter föregående inlägg! Uppskattar det verkligen! Tack!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0