Träning när den är som bäst.

Har precis kommit hem från en tufft pass på Friskis, skivstångspass. Typ som bodypump tror jag det heter. Passet varade i 90 minuter men kändes som 120. Jag lär vara mör imorgon, tur vi har studiedag och bara ska sitta och diskutera och bli förelästa. Sen på kvällen ska jag på step igen:) det är träningen jag längtar till varje vecka. Synd det bara är en gång i veckan. Sen blir det yoga på tisdag också. Måste försöka träna en gång till i veckan. Skulle ju gått på både core och box i veckan men jag fick sån jävla mensvärk så det sket sig. Får se vad det blir.
Annars har helgen som vanligt varit lugn. Var ute och gick med Hanna i fredags direkt efter jobb. Hundarna fick springa av sig och vi fick snacka av oss:)
Förresten enligt min våg har jag nu gått ner sammanlagt 5 kg:) vet dock inte om jag ska lita på vågen men nått måste jag ju ha gått ner iaf:) känns skönt:)
Nä in i duschen sen äta!!!


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0