Projekt: rutiga kokboken.

Jag och Filip har startat ett projekt o h det är att laga mat efter den traditionelle rutiga kokboken med husmanskost:) vi inleder med två veckor smalmat. Idag åt jag till lunch en hemmagjord potatissallad med kokt kalkonbröst och nu till middagen åt vi tomatsoppa med grön keso! Gotte! Tog dock ingen bild på lunchen men här kommer en bild på en portion tomatsoppa!!


Just det. Visst är det sjukt varmt idag? Man ska ju inte klaga, jag får ju vara ute hela dagarna i solen men vi har ju fan ingen skugga på gården så det blir litta varmt kan jag tala om.
I morse började jag även med sex minuters träning, gick helt ok, jag började ju trots allt halv nio så jag hade gott om tid. Nu ska jag snart göra mig redo för ett pass på Friskis. Blir stepp:) Nice! Får väll ringa och väcka mamma innan;)


Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0