Fucking jävla kuk nyår!

Just nu känner jag mig jääävligt förvirrad! Nyår suger skiiiit.
Var egentligen meningen att jag skulle ha lite fest här hemma. Trevligt och så tänkte jag tills jag insåg att några av mina vänner inte kommer få plats typ.. Och när jag dessutom fick reda på att "Ja, jag har räknat på det och vi kan få plats med tolv pers" så började jag sakta ångra mig att jag tog på mig att jag skulle ha festen. Viss, nu tänker ni "Tolv pers det är väll inget?" Men jag har en etta och jag har grannar som jag faktiskt måste tänka på. Har två barnfamiljer. Suck. Och du drass det åt olika håll. Jag är förvirrad för allt annat som händer i mitt liv för tillfället och detta gör inte saken bättre. Jag hatar denna månaden. En massa måsten och fixa och dona grejer. KOM OCH HJÄLP MIG ATT DÖÖÖ!!

Suck! Det var de för mig. Tack och hej!

Ett öre för dina tankar
Postat av: Anonym

Du har de inte lätt du!

2009-12-08 @ 20:15:24
Postat av: Anonym

varför måste man vara mer än 12 för att ha en fest?! :S

2009-12-14 @ 09:40:06

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0