Det är alltid spännande att kolla kameran efter en fest. Jag lämnade bort min kamera och idag när jag fick tillbaka den vart där massor av bilder och knappt någon på mig :P haha Aja kul vart det iaf!

     

Sen kommer vi till när jag tappar kontrollen över kameran och de andra har kul med den elelr nått :) Förutom David som hade deckat ;) Haha, flåååt!! Men så kul att du säger att vi skulle göra någon skandal med mig och så är det jag som står på bena hela kvällen lång :P haha! Bara tvungen att nämna det :)

         

Här avslutades kvällens/nattens bilder. Fast kvällen fortsatte inne på Olivers ett litet tag sen hem till personen som vi var hos från början och efterfesta. :) David låg kvar på sin plats!! Haha jaa David, du kommer få höra detta LÄÄÄÄÄÄNGE!!! ;)


Ett öre för dina tankar
Postat av: Emma

haha mkt fina bilder :P speciellt den på david där han håller på att decka ståendes. Sen har vi pågarna som var på afterski i frysen..haha det var rikigt kul i fredags:D

2009-12-20 @ 21:47:55
URL: http://emmalisett.blogg.se/
Postat av: David

Du nu var det så här att jag såg nnåt på golvet när fotot togs:) Hade inte druckit mer än 2 öl då ju.

2009-12-22 @ 21:26:35

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0