Jag bryr mig inte längre hur detta kommer tolkas och inte tolkas. Jag blev ombedd att inte skriva något men varför inte? Jag skriver det ju inte rakt ut. Iaf, natten har varit jävligt svår...Kunde verkligen inte sova. Vakna gång på gång och kollade på telefonen. Till sist stängde jag av den och då kunde jag hålla ögonen stängda två timmar iaf, men sen satte jag igång den igen och då hade jag fem missade samtal från en och samma person. Undrar vad det var som var så viktigt. Efter det var det ju helt meningslöst att försöka somna. Låg bara och vred och vände mig. Vad är det för fel på mig? Jag känner inte samma som innan, det är helt anorlunda, det känns. Men varför kan jag inte sova längre?

Julafton idag :) Juldagen imorgon vilket innebär att jag ska fira jul med lite kompisar här uppe! Trevligt värre :)

Nu ska jag göra vid i garderoben..

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0