Mardrömmen som gör att man inte vågar somna igen!

Vaknade precis upp, smått sliten då jag var uppe ganska tidigt i natt/morse för att skicka in ett mail till någon. Jag kunde inte somna så jag var tvungen att stiga upp kolckan fyra, leta upp en blankett och skriva på den scanna den och skicka in den. När jag väl somna så hade jag en sån jävla mardröm. Så nu vågra jag inte somna om igen. Har fortfarande ont i magen för den. Iaf, mardrömmen handlade om höjder! Jag hatar höjder. Och av någon anledning så var alla i serien Vänner med(Ja jag tror det är dags att sluta kolla på vänner) och vi skulle höööögt upp i himlen för att se åka, tror det var nedsläppet. Den var iaf JÄTTE HÖGT! Först fick man gå i en trappa, jätte länge och jätte högt. Jag vill verkligen inte. Och alla bara "Joo kom igen nu" typ. Och när vi hade gått i trappan skulle man hålla i ett rep för att komma till en lina en bit ner. Och den här jävla "stationen" fanns där ingen säkerhets lina utan tappa man taget så var ju det synd. Då ramla man ju ner. Och jag var så jäävla rädd och grät. Sen nästa steg för att komma till slutstationen var att åka en jävla gunga, skitsnabbt som enbart var av gummiband. GUMMIBAND!!! Wtf! Och det hoppade och hade sig och Rachel skrek hela tiden "Ingen säkerthetslina, ingen säkerhetslina, ingen säkerhetslina" Heeeeeela jääävla vägen.. Och den turen var skit lång och jag fick intala mig själv att inte lyssna på Rachel. Sen kom vi fram till karusellen som var gul och sen vakna jag och var livrädd plus att jag grät. JAA!! JAG GRÄT!! Nu är jag skit trött och vill egentligen sova lite till då jag inte har sovit alls mycket i natt, men jag vågar inte! :O Har ni någonsin vaknat upp och varit fullständigt livrädda! Uch, hemskt.. Mitt hjärta gick i hunda nittio... Phuu..
Aja nu är det över iaf...

Idag står det handla lite på schemat, ska göra klart min projektplan och sen hade jag tänkt träna lite idag också..
Ha en bra dag alla!

Ett öre för dina tankar

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0