Tråkigt väder!

Jag önskar jag bara kunde ligga kvar i sängen idag. Tråkigt väder och jag bara orkar inte idag. Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Igår blev en lugn kväll. Jag har äntligen haft en helt vit helg och det känns faktiskt helt ok :) Jag slår på stort nästa helg istället :)

Nää jag vet faktiskt inte vad jag ska säga idag. Ingen bra dag. Sjukt sugen på godis eller chips och jag vill bara ligga i sängen och sova bort dagen.. Idag är en dag då jag bara inte vill liksom...

Ett öre för dina tankar
Postat av: Anonym

ibland har vi alla sådana dagar.

2009-11-22 @ 11:48:55
Postat av: A.

Har du o jocke fortfarande kontakt?

Det angår egentligen inte mig men jag känner att jag måste fråga.

2009-11-22 @ 11:50:00

Skriv precis vad du känner för:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill gärna veta din blogg, Tack!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0